Відділ освіти Великобурлуцької РДА
Неділя, 02.02.2025, 08:47



Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ Каталог файлів ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]
Меню сайту

Категорії розділу
Січень [17]
Лютий [7]
Березень [24]
Квітень [11]
Травень [14]
Червень [2]
Липень [2]
Серпень [11]
Вереснь [8]
Жовтень [9]
Листопад [16]
Грудень [8]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » 2012 рік » Червень

Наказ № 218 від 11.06.12
[ Викачати з сервера (479.5 Kb) ] 09.07.2012, 10:17

ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

НАКАЗ

 

В. Бурлук

 

11.06.12                                                                                                                                                              № 218

 

Про підсумки методичної роботи

з педагогічними працівниками за

2011-2012 навчальний рік

 

    З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування дидактичних, методичних, технологічних та морально-психологічних аспектів навчально-виховного процесу, розвитку педагогічної компетентності кожного педагогічного працівника, підвищення рівня педагогічної майстерності, згідно з планом роботи відділу освіти Великобурлуцької райдержадміністрації вся науково-методична робота була спрямована на реалізацію основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті та освоєння методичної  теми  КВНЗ «ХАНО» «Формування професійної мобільності педагогічних працівників регіону в умовах багатовекторної системи неперервної освіти». Також була розпочата робота довкола теми, над якою працює район, -  « Створення умов для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвитку особистості, здатної до самореалізації в сучасному суспільстві ».

Вибір провідної теми здійснювався у відповідності до рекомендацій Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації, Харківської академії неперервної освіти.

 

 

                 Реалізація  теми здійснювалась  через діяльність, спрямовану на підвищення педагогічної майстерності  педагогічних працівників з одного боку і якості знань та вихованості учнів з іншого. Головні завдання, які вирішували РМК та навчальні заклади:

   - підвищення рівня професійної майстерності педагогів, удосконалення форм і методів роботи РМК в період переходу освітніх закладів на новий зміст загальної середньої освіти  ;

   -  аналіз викладання базових дисциплін ;

   - спрямування уваги вчителів на роботу з обдарованими учнями, організаційно-методичне забезпечення організації та проведення олімпіад з базових дисциплін, учнівських конкурсів, турнірів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України;

   - спрямування роботи на впровадження основних концептуальних ідей особистісно орієнтованого навчання – одного із шляхів досягнення якісно нового рівня у вивченні навчальних предметів шкільного курсу та забезпечення якості знань учнів на рівні вимог освітніх стандартів;

    - сприяння оновленню змісту освіти на різних ступенях безперервної за такими напрямками:

    - орієнтація навчально-виховного процесу на особистісний підхід до дитини;

    - вивчення та задіяння інноваційних технологій у практику роботи педагогічних працівників;

    - методичний супровід  навчально-виховного процесу початкової школи та п’ятих – одинадцятих класів в умовах роботи за новим змістом навчання   загальної середньої освіти;                         

    - вивчення, узагальнення і впровадження в практику ефективного педагогічного досвіду   закладів освіти .

   -  організаційно - методичний супровід  зовнішнього незалежного тестування учнів.

Методична робота , спрямована на підвищення професійного рівня педагогічних працівників, приведення фахової та методичної компетенції педагогічних кадрів  до рівня сучасних вимог, охоплює такі напрямки:

-          освіта управлінських кадрів;

-          діяльність методичної ради;

-          діяльність районних методичних об’єднань учителів - предметників;

-          школа новопризначеного директора;

-          виявлення, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду.

   Методична робота реалізовувалась через традиційні колективні ( масові, групові ) та індивідуальні форми її організації. Основною організаційною формою  колективної ( групової ) методичної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів є методичні об’єднання педагогічних працівників та постійно діючі семінари для керівників загальноосвітніх навчальних закладів .

                                У районі діяли 26 методичних об’єднань вчителів - предметників, засідання яких проводились із використанням традиційних та  інтерактивних  форм роботи.

Діяльність  районних методичних об’єднань була спрямована на вирішення певних завдань, зокрема:

-          ознайомлення з найважливішими державними нормативними документами, що визначають методологію сучасної освіти;

-          надання педагогічним працівникам допомоги щодо реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності, рівня їх психологічної готовності до роботи в умовах переходу на новий зміст  загальної середньої освіти;

-          ознайомлення з новітніми педагогічними технологіями;

-          вивчення передового педагогічного досвіду , теорії викладання предмету.

Проведення відповідно до плану РМК засідань РМО вчителів - предметників   ускладнювалось об’єктивними причинами –  погодними умовами,  наступним перевантаженням навчального процесу. І все ж слід відзначити роботу керівників районних методичних об’єднань:

-          фізики Лебідь Тетяни Володимирівни,

-          хімії Халявки Лариси Євгеніївни,

-          географії, економіки Харківського Юрія Миколайовича,

-          фізичної культури Посипайка Олександра Вікторовича,

-          художньої культури та образотворчого мистецтва Коваленко Олени Федорівни.

     

 Індивідуальна робота з педагогічними працівниками була спрямована на їх практичну підготовку до проведення навчальних занять, позакласних заходів, планування поточної роботи, оформлення шкільної документації тощо.

           У 2011-2012 навчальному році значна увага приділялась роботі не лише змісту й суті інновацій, а й механізмів їх запровадження в практику діяльності колективів, формування інноваційної культури педагогів. Свідченням цього є науково-практичні семінарські заняття для керівників загальноосвітніх навчальних закладів району та їх заступників:

-     « Особливості організації освітнього процесу в навчально-виховному комплексі». 

-  « Виявлення, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду  в загальноосвітньому навчальному закладі»

-   « Організація науково - методичної діяльності педагогів щодо впровадження інновацій в освіті»

-    «Школа сприяння здоров’ю в умовах освіти сталого розвитку»

Продовжено роботу постійно діючого семінару з питань  діяльності  ДНЗ та І ступеня загальноосвітнього навчального закладу  ( Робота з дітьми п’ятирічного віку). На базі  Червонохвильського НВК у квітні 2012 року  було проведено семінар за темою «Наступність та перспективність дошкільної та початкової освіти».  

        Однією з основних умов підвищення кваліфікації педагогів є система роботи з педагогічними працівниками. Така система роботи спрямована на набуття педагогічними працівниками знань і вмінь щодо застосування сучасних педагогічних технологій.

 З цією метою було у 2011/2012 н. році було розпочато вивчення досвіду роботи вчителя початкових класів Григорівського НВК Чернявської Л.М. « Пізнавальні завдання як засіб пізнавальної самостійності учнів на уроках ».       

 Узагальнено  досвід роботи   Вільхуватського НВК за темою: «Робота з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі», вихователя Великобурлуцького  дошкільного навчального закладу «Сонечко» Кущової Т.М.  за темою «Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ на засадах гуманно-особистісного підходу», вчителя української мови та літератури Хатнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Саніної Лідії Миколаївни за темою «Упровадження на уроках української мови інноваційних методів і прийомів»,   вчителя історії Черненського навчально-виховного комплексу Гикало Ольги Іванівни за темою   «Нестандартні методи та прийоми як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках історії», вчителя української мови та літератури  Вільхуватського навчально-виховного комплексу Шеремет Ірини Сергіївни з питання « Використання інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної активності та самостійності учнів».                                                                                                              

    Розпочато формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників.

    Одним із шляхів виявлення ефективного педагогічного досвіду, розвитку творчості освітян , пропаганди кращих здобутків, інноваційних пошуків є     проведення районної етапу виставки-презентації  педагогічних ідей, що проходила у січні 2012 року за темою «Розвиток педагогічної компетентності та професійної майстерності педагогів регіону», в якій взяли участь 80  педагогічних  працівників із 21 закладу району :         
Категорія: Червень | Додав: osvita-burluk
Переглядів: 686 | Завантажень: 56 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025      Сайт створено у системі uCoz