З метою створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, сприяння розвитку творчості освітян, пропаганди кращих здобутків, інноваційних пошуків, упровадження ефективного педагогічного досвіду, реалізації пріоритетних напрямів використання інноваційних технологій у системі загальної середньої освіти в освітньому просторі Харківського регіону », в якій взяли участь 75 педагогічних працівників із 22 навчальних закладів району ТУТ
Не подано жодної роботи з Малобурлуцької, Устинівської ЗОШ І-ІІ ст., Гниличанського, Катеринівського, Шипуватського, Підсереднянського ДНЗ та ДЮСШ.
Перевага віддавалася тим роботам, які відображають актуальність авторської розробки, ступінь новизни запропонованих
підходів, повноту та глибину розкриття заявленої теми, методичну та предметну грамотність, практичну спрямованість, відстежують систему роботи педагогічних працівників, а не поодиноким розробкам окремих уроків, виховних заходів, які мали місце. Враховувалося загальне оформлення: структурованість, послідовність викладу матеріалу, наявність анотації, змісту, списку літератури, культура писемного мовлення, грамотність тексту .
У поданих роботах залишилися не представленими такі напрями як
5. Напрям «Природничо-математична освіта»
Розділи: 5.4 Хімія
8. Напрям «Виховна робота»
Розділи:
8.1. Учнівське самоврядування.
8.5. Патріотичне виховання. Сучасний урок предмета «Захист Вітчизни».
8.6. Формування здорового способу життя.
10. Напрям «Художньо-естетична освіта».
Розділи:
10.1. Музика.
10.2. Образотворче мистецтво.
10.3. Художня культура.
Кращі роботи були представлені педагогічними працівниками Великобурлуцького ліцею, Великобурлуцької, Приколотнянської, Гниличанської, Катеринівської, Новоолександрівської, Підсереднянської, Площанської, Хатнянської, Шипуватської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вільхуватського, Першогнилицького, Червонохвильського, Черненського НВК, Великобурлуцького, Приколотнянського ДНЗ.
**********************
Всеукраїнський конкурс „Учитель року” цього року стартував у таких номінаціях як "Основи
здоров’я”, "Музичне мистецтво”,
"Іноземна мова. Французька”, "Інформатика”, "Фізика ”, «Російська мова і
література».
Позаду залишились перші (районні)
змагання: презентація конкурсантами власного досвіду; захист педагогічних ідей,
методик; відповіді на запитання з педагогіки, психології, фахової підготовки,
методики, загальної ерудиції (тестовий тур).
Конкурс показав, що педагоги володіють уміннями моделювати сучасний урок, конструювати творчі завдання, мотивувати навчальну діяльність учнів.
*********************************
27 березня 2012 року на базі
Харківської гімназії № 12 Харківської міської ради відбулася ХІХ обласна
виставка-презентація педагогічних ідей та технологій за темою «Розвиток
педагогічної компетентності та професійної майстерності педагогів», у якій взяли
участь керівники районних методичних
об’єднань. Педагоги, які показали
найкращі результати, були нагороджені дипломами оргкомітету та презентували
свої роботи. У межах виставки-презентації проведено також секційні засідання
для 17 категорій педагогічних працівників (близько 1000 осіб).
Педагогічними працівниками було
подано 29 робіт на обласний етап виставки-презентації. 6 робіт було відзначено
дипломами. Вітаємо
з перемогою колег :
- Демченка
Анатолія Миколайовича , вчителя
хімії та біології Першогнилицького
навчально - виховного комплексу, який нагороджений дипломом І ступеня за
роботу «Природа рідного краю. Рослини і тварини
Червоної книги, які зустрічаються на території села Перша Гнилиця»
- Реп’єву Ольгу Степанівну, вчителя біології
Великобурлуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка
нагороджена дипломом ІІ ступеня за роботу « Формування екологічної культури особистості »
- Сарняк Ніну Олексіївну, вчителя біології Площанської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів , яка
нагороджена дипломом ІІІ ступеня за роботу
« Збережемо
життя навколо нас ». Екологічна стежина.»
- Харківського Юрія
Миколайовича, вчителя
географії, економіки Великобурлуцької загальноосвітньої школи I-III ступенів, який нагороджений дипломом ІІІ ступеня за роботу «Тестові завдання для поточного і
тематичного оцінювання з тем «Африка», «Австралія», "Південна Америка” з курсу
«Географія материків та океанів»
- Корякіну Людмилу Олексіївну, педагога-організатора Приколотнянської
загальноосвітньої школи I-III ступенів ім..
Героя Радянського Союзу К.Ф. Ольшанського, яка
нагороджена дипломом ІІІ ступеня за роботу «Вибір
професії, або завдання з двома невідомими»
- Подус Ганну
Миколаївну, практичного
психолога Великобурлуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка
нагороджена дипломом ІІІ ступеня за роботу «Тиждень толерантності в школі»
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
З метою формування нового управлінського мислення
керівників закладів освіти, розвитку творчості, підвищення професійної
компетентності як керівників шкіл так і педагогів було проведено районний конкурс « Портфоліо
школи ». В конкурсі взяли участь 18 закладів освіти району.
Основна
частина учасників конкурсу при підготовці матеріалів виявила творчість,
оригінальність, якість тексту та графічних об’єктів, єдність стилю в
оформленні.
Журі конкурсу, враховуючи зміст та
оформлення матеріалів, практичну цінність, оригінальність ідей та розробок,
єдність стилю , якість тексту та графічних
об’єктів, орфографічну та пунктуаційну грамотність, визначило переможців
:
І місце -
Підсереднянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів;
ІІ місце - Площанська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів;
Шипуватська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів;
ІІІ місце - Великобурлуцька загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів;
Міловська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів;
Великобурлуцький дошкільний навчальний заклад
(ясла – садок).
* * * * * * * * * * *
З метою сприяння розвитку творчості освітян,
пропаганди кращих здобутків, інноваційних пошуків, упровадження ефективного
педагогічного досвіду в січні 2012 року
було проведено районну виставку -
презентацію за темою «Розвиток
педагогічної компетентності та професійної майстерності педагогів регіону»,
в якій взяли участь 80 педагогічних працівників із 21 закладу району. Таблиця тут informacija_pro_uchasnikiv_i_peremozhciv.doc
Все це свідчить про
високий інтелектуальний потенціал педагогічних працівників району, що в свою
чергу не може не впливати на підвищення якості освіти та результативність
навчально – виховного процесу.
Але кожного року, на
жаль, члени журі районного етапу стикаються з проблемою щодо змісту деяких
конкурсних робіт, бентежать відсотки робіт, відзначених дипломами.. Це свідчить
про те, що процедура подання робіт часто носить стихійний характер, а саме:
роботи не розглядаються на засіданнях ШМО, не аналізуються адміністрацією
навчального закладу; роботи отримують рецензію формально; іноді в погоні за
кількістю поданих робіт забувають про їх якість.
Рекомендації:
1.
Забезпечувати високу якість участі
педпрацівників району в обласній
виставці-презентації педагогічних ідей
та технологій.
1.1. Створювати творчі та експертні групи педпрацівників в закладах освіти з питань організації даного питання.
1.2.Призначати в
закладі освіти відповідальних за якість змісту та оформлення робіт.
1.3.Розглядати на
засіданнях ШМО та методичних радах навчального закладу питання щодо доцільності
участі тієї чи іншої творчої роботи вчителя
в районному етапі виставки-презентації.