Відділ освіти Великобурлуцької РДА
П`ятниця, 11.07.2025, 16:10



Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ Каталог файлів ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]
Меню сайту

Категорії розділу
Січень [17]
Лютий [7]
Березень [24]
Квітень [11]
Травень [14]
Червень [2]
Липень [2]
Серпень [11]
Вереснь [8]
Жовтень [9]
Листопад [16]
Грудень [8]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » 2012 рік » Травень

Наказ № 195 від 22.05.12
[ Викачати з сервера (46.5 Kb) ] 13.06.2012, 11:47

ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

НАКАЗ

В.Бурлук

 

22.05.12                                                                                        №  195

 

 

Про  інвентаризацію основних засобів

матеріальних цінностей

 

       В зв’язку з ревізією фінансово-господарської діяльності, яку проводить Державна фінансова інспекція   в Харківській області

НАКАЗУЮ:

     1. Розпочати інвентаризацію основних засобів, матеріальних цінностей та інших статей, балансу станом на 01.05.2012 року.

     2. Для проведення інвентаризації створити комісію у складі:

Голова комісії:

·          начальник  господарчої групи відділу освіти – Чернецький М.В.

Члени комісії:

·          головний бухгалтер відділу освіти – Котяш Л.І.,

·          бухгалтер з обліку матеріальних цінностей та основних засобів – Ковбаса Т.Ю.,

·          бухгалтер з обліку продуктів харчування – Носач С.Б.,

·          заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів Великобурлуцького району кожного відповідно,

·          матеріально відповідальна особа кожного навчального закладу відповідно.

     3. Контроль за виконанням даного наказу  залишаю за собою.

 

Виконуюча обов’язки начальника  

відділу освіти                                                                                          Т.Л. Ченцова

Категорія: Травень | Додав: osvita-burluk
Переглядів: 474 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025      Сайт створено у системі uCoz